Normal yaptım bişey kullanmadım sarmadım kendiliğinden gitti kilo falan kalmado e eridim resmen
Benim de 4 gün oldu korse takıyorum. Zaten hemen gitmez ki 4 gün oldu daha. Vala bebekle ilgilenmekten göbegimin şişliği dikkatimi çekmiyor
1,512,191 soru
24,666,078 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın