0 oy
585 göst.
(48 puan) tarafından
Hanimlar 

Ben evleneli daga 1sene olmadi hemen hamile kaldim. Ve bakdim esim ne eve bakabilicek durumda nede kendine baka bilicek durumda turkiyede hep esimin ailesinin eline bakiyorduk babasi esimin disarda calismasina izin vermedi hep yaninda tarlada calisdirdi ev gecindiremedik bende geri ailemin yanina tasindim belcikaya ve biz beraber facebook hesabi kullaniyoruz ve orda messengera girdiginizde yukarda rehber butonu gibi bsey var orda ikimizinde rehberinde kayitli olan numaralar var ve ben esimden nerdeyse 6aydir ayriyim orda 4tane kadin ismi gordum ve rehberinden kayitli arkadaslar yaziyor bunu esime yolladim tabikine ben yapmam beni bilmiyormusun kendini savunmaya gecdi bagirmaya cagirmaya basladi bende guven problemi var cunku babasi amcasi hepsinin ikinci esi var eslerinden gizli ayri ev duzduler kadinlada cok korkuyorum napmam gerekiyor sizce hakkinizi helal edin cok uzun oldu 

7 Cevaplar

0 oy
(7 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
O kişiler rehberinde olmasa orda çıkmaz canım. Allah bilir doğrusunu birşey demek seni etkilemek te istemem fakat kimse için birşeyi görmemezlikten gelmemek lazım. Şüphen boşuna oluşmamış belli ki. En doğrusunu sen bilirsin.. 
(7 puan) tarafından
Kuzum uzaktayken emin olamazsın. O kişilerin varlığı seni rahatsız etmiş ve haklısın empati kuruyorum bende kötü hissederdim ve konuşmazdım uzun süre belki kendine gelir diye.. ama yapacak olan her türlü yapar ruhun bile duymaz.
(48 puan) tarafından
Haklisin vAllah canim orasi oyle yapicak olan herturlu yapar insan bide ustune hamile olunca cok cani yaniyor
(7 puan) tarafından
Tabiki canım.. bizi bizden başkası anlayamaz. Herşey de çok daha hassas oluyoruz şuan. Ama şunu bil ki, Allah kimsenin yanına bırakmaz yaptıgı ihaneti de kötülüğü de. Sen içini ferah tut sadece bebeğine odaklan ve bir süre konuşma onunla bakalım ne olucak
(48 puan) tarafından
Coksaol canim Allah ragzi olsun denicem x
(7 puan) tarafından
Senden de Allah razı olsun canım. Deneme. Direk yap. kendi huzurun için. Allaha emanet ol..
-Reklam-
+1 oy
tarafından
Bi evlilikte degil 6 ay 6 gün bile cok uzun süre. Elini atinca bulabileceğin bir yerde de degilsin uzaksin ne kadar kontrol edebilirsn. 
(48 puan) tarafından
Oyle canim ama iste hersey herkezin istedigi gibi olmiyor
+1 oy
(4,673 puan) tarafından
canim benim esim messengerden cok anlamaz gecenlerde rehberinde ekli diye bi cocugu gosterdi bana kendi messengerindaydi bu ne demek oluyor ben bu cocugu tanimiyorum ama ekli diyo dedi. baktim rehberinde falan ekli mi bu kisi dedim hayir tanimiom bile dedi. kii kendimdede sahit oldum tanimadigim insanlar eklendi rehberinize yaziyor. onda yanilma payi cok bendede hep cikiyor rehberinde ekli die ama tanimiorum saf degilim yani bilmicek esimdede oldu birkac kez. 
+1 oy
(5 puan) tarafından
Aynı rehber problemi benim basima da gelmişti bazılarının üzerine tıkladıginda telefon numarası çıkıyodu esimin telefonundan aradık bi tane kadın profilinde gözüken birini ve erkek arkadaşı çıktı yani kimisi eşinin telefon numarası ile kayıtlı oluyo veya numarası eşinin üzerine olduğu için cikiyo ve yüzde yüz rehberinde kayıtlı olmasına gerek yok mesela o şekilde benim yakın arkadasimin sevgilisi de cıktı mesengerda ve bende numarası bulunmadı daha önce eşim zaten tanimiyo kuruntu yapma 
(48 puan) tarafından
Bak bunu bilmiyorum ama bizim ailede hickimsede olmadi bi bizde oldu o yuzden cok supe dusdu icime
(5 puan) tarafından
Güzel düşün güzel olsun aynı şey basima geldiği için söylüyorum öteki türlü şüpheci davranirsan esinle arana güven problemi girer ve inan birbirinizin aşkından ölseniz bile güven bitti mi biter herşey sen içini ferah tut bi şey varsa zaten emin ol öğrenirsin
(48 puan) tarafından
InsAllah canimya korkmiyorum degil aslinda somucda bi erkegin etrafinda aldatan coksa otomatikmen onu normalmisgibi goruyor ve aldatmaya meyilli oluyor bide yaninda degilim dua edin nolur enkisa zamanda gelsin yanima ramazan ayinda annelerin duasi kabul olur elimden geleni yapiyorum hic ilgisiz birakmiyorum ama iste insan bidefa korkunca o korkusunu yenemiyor kolaykolay
(5 puan) tarafından
Rabbim kötülüklere fitne fesatlara yer verdirmesin bi ömür hayırlı mutlu bi şekilde evliliginizi sürdürün inşallah sen içini ferah tut korkunu yansitirsan bir şey yoksa hepten gerersin bunalttgini düşünür benim kayinpederimde kayinvalidemi aldatmış ve eşim annesinin durumunu gördüğü için asla diyor asla anneme yasatilanlari yasatmam diyo yani aksine çevresinde ki aldatmalarin çirkin yüzünü gören erkekler de emin ol hoş gözle bakmıyo
0 oy
(1,268 puan) tarafından
 sen yaninda diyilsin hemde 6 ay bir gun ayri kalirsam ben delirmek uzere oluyorumki neden beni aramadi neden benimle ilgilenmiyor sen nasil 6 aydi ayri kaliyorsun hemde biliyorsunki onlar da 2 ci es var yani ben olsaydim ya benle beraber gelmesini saglardim yada kendim yanindan ayrilmazdim simdi hamilemisiz?yoksa bebegin dunyaya geldimi?
(48 puan) tarafından
Hamileyim cnm oyle elini kolunu sallayip malesef benimle gelemiyor buraya buranin kanunlari cok farkli ahh ahh bi ben birde Allah bilir ne korkular yasadigimi bide sonunda o messenger olayi patlayinca ben mahf oldum
(1,268 puan) tarafından
Bak canim ben seni suclamiyorum asla ama yani ayrida olmazki o nasil baba bebegini merak etmiyormu?cocugu nasil dogurcan nerde dogurcan sonucta onunda bebegi
(48 puan) tarafından
Ediyor canim ama benimkadar sahiplenemiyor tabi simdiden bana simdi dicekler simdi canimi veririm ama yok ilk zamanlar tr yedeyken hersey guzeldi elini koyyordu dinliyordu simdi yok bi haller oldu bide ben o kizlari gordum mahfoldum ben gelecegimiz icim cirpinirken burda o neler yapa biliyormus meyer elimde delilde yok sucliyamiyodumda sadece messengerse kizlara sohbdt icin tikladigimda altinda rehberden kayitli yaziyor
(1,268 puan) tarafından
Kizlari bulmus sizi unutmus o zaman ama sen sen ol birakma esini o kizlara
0 oy
(455 puan) tarafından
Cnm bazı arkadaşlar 6 aydır nsl ayrısınız fln yazmış ama başa gelmeyen bilmez, bnde iki kez üçer ay ayrı kaldım eşimle hayat şartlarından dolayı şükür bu zamana kdr tek bi yanlışını görmedim. Yapıcak olan insan yanındada olsan eğer yüreği bozuksa yine yapar cnm, şu an sana ne desem bilemedim Allah yardımcın olsun cnm.
(48 puan) tarafından
Amin canim coksukur Rabbim yanlis yola saptirmasin insAllah gelir enkisa zamanda yanima
0 oy
(1,243 puan) tarafından
Eşini yanına dönmem lazım.4ay ne demek canım evli çiftler ayrı kalmamalı bu kadar.Sen şimdi orda olunca eşin sana bakmıyor karnındaki nine bakmıyor bu hep böyle mi devam edecek doğunca da mı böyle olacak .Bilemiyorum bu kadar ayrı kalmaya aklı başka şeylere kayabilir
(48 puan) tarafından
Allah korusun ya onun benim yanima gelmesi lazim ben onun yanina gittigimde kendime zor bakuyoruk iki sokum ekmegu ben zor buluyorum yavrumu yavrin nasil bakicam doyuracam he?
(1,243 puan) tarafından
Bilemiyorum canım ama orta yol bulun
(48 puan) tarafından
Deniyoruz canim suan birini bulduk onsAllah esimi getirecwk 6500euroya

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 111 göst.
27 Aralık 2020 Neslisss (37 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 106 göst.
21 Kasım 2019 Yeni Dertli Gelin (721 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 246 göst.
24 Nisan 2021 misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 53 göst.
4 Mart 2021 Whispermom (62 puan) tarafından soruldu

189,254 soru

4,896,036 cevap

14,238 kullanıcı

...