0 oy
315 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (965 puan) tarafından
108 gunluk 3 bucuk aylik bebeklerinizin  ne alemde oğlum  bagirmayi ogrenmis nasıl  ogrenmis bilmyrmda  sesiz ew  o kdr bagryi ki ve tiz  cikiyo dayanilcak gibi dgl ne yapmalıyım  unutmasi için  zaten meme reddi yasyrz hala  simdi memeye gelince  bagirmayida ekliyo o bagirinca sabir elden gidiyo kizlar hele bi akil verin ne ypcam 

7 Cevaplar

0 oy
(3,440 puan) tarafından
Nasıl bağırma korku bağırması ki eğlence bağırması mi 
(1,414 puan) tarafından
Koku nedir canım anlayamadım ben
(3,440 puan) tarafından
Yanı koku derken çocuğun igrenmesi anlamında ne yaparsan yap almiyor memeyi koku girmesi deniliyormus
(965 puan) tarafından
Yıkadım  kardes kaynannam gitti  getrdi yikadim ciktm insallh ise yarar
(3,440 puan) tarafından
Ay hadi bismillah diye verin inşallah alir
(965 puan) tarafından
Uyanınca  insallh dua edin rabbim bu mübarek günun hatrına  oglum alsin
-Reklam-
0 oy
(86 puan) tarafından
Bağırsın canım nolucakki benim oğlumda bagiriyo hatta dün ben uyurken yanimda yatiyodu bağırarak ve yüzümü tırmalayarak uyandırdı ve bu beni sevindiriyo büyüdüğünü görüyorum her geçen gün 
(965 puan) tarafından
Kiz oylr byle  dgll  bagrmsi dun iftar hazrlyrdum bi bağırdı  varya odup koptu  yaa
0 oy
(41 puan) tarafından
Bu beklenen bişey dönem dönem oluyo bunlar bizim doktorumuz özellikle sormuştu çığlık atıp bağırmaya başladımı diye biz şuan 6 aylık olucaz kendi ninnimizi kendimiz söylüyoruz her ay yeni yeni şeyler yapıyolar geçici bir süreç merak etme
(965 puan) tarafından
Yaa meme redi  de doktor dedi geçici  ama gecmiyo ya
0 oy
tarafından

Allahımmm ya minnoş haliyle bağırmayı mı öğrenmiş sevsinler onun canını maşaallah :) biz daha 2 buçuk aylığız, hastanede de çok gördüm 3 aylık bebişlerin meme reddi yaşadığını kadınlar ayakta sallanarak emziriyordu :( inşaallah sizin kısa sürer, zorla vermeyin tamamen red eder diyorlardı, uyku sırasında yada uykudan henüz açılmadan deneyin birde. Biz o dönemi teğet geçeriz umarım . Bağırmasına sanırım şuanlık bişey yapılamaz kendini keşfediyor, farklı birşey keşfedene kadar devam eder.. 

(1,414 puan) tarafından
Normalde memeyi emen bir bebek 3. Aya geldiğinde red mi ediyor ???
tarafından
Evet meme reddi oluyormuş o dönemde. Atak haftaları varmış kimisi uzun sürebiliyormuş. O gün emzirme odasında 3 tane 3 aylık bebek gördüm 2 sine annesi zar zor meme vermeye çalışıyordu normalde meme emen bebişlermiş. Atak döneminde dediler sonra araştırdım bende, varmış öyle bir durum.
(965 puan) tarafından
Allah razi olsn cnmm 4 saat ac kaliyk ve yatmiyo i ara mecbr zorla  veryrm
0 oy
(6,008 puan) tarafından
Canim unutması icin sen birsey yapamazsin. O kendiliginden birakir. Kendi sesini duymasi hosuna gidiyor sadece. Benim oglum 4u bitti 5 e girdi o da 1-1.5 aydir bagiriyor çığlık çığlığa ama eglenmek icin benim.oglanda odada yalniz kalinca bagiriyor onunla oyun oynadigim zaman bagiriyor bence tadini cikar ben cok seviyorum bagirmasini :) 
(965 puan) tarafından
Cok tiz yaaa sesi vebazen benden once kaliyi bagryo yatakda kalbim drdu yaaaa;)))
0 oy
(1,952 puan) tarafından
Ses çıkarmayı öğreniyordur
(965 puan) tarafından
Galibaa  yaa ama öyle  boylr dgll fena ogreniyo
0 oy
(3,171 puan) tarafından
Sabir elden gidince napıyorsun merak ettim bırak bagirsin birinden ogrenecek zamanda değil henüz bebekler değişik sesler çıkarabilir kendi sesi hosuna gidiyor demek ki gelişimini böyle sürdürüyor bağırsın zamanla unutacaktır 
(3,171 puan) tarafından
:)))))) sinirlenme büyüdükçe geçer annesi
(965 puan) tarafından
Meme tutsaydi birsey olmaz bagrsaydi ama hem meme de tutmuyo o yuzdeb dedim sabrm zorlnyo
(3,171 puan) tarafından
Eline oyuncak al o emerken bizde tutmada sorun yasiyoruz kucağıma alıp saga sola hareket ederek ayakta emziriyorum ilgisini ceksin diye lambanın altında bekliyorum:)
(965 puan) tarafından
Geçirmeli  oyuncak bile aldım  göğsüme  koyuyrm bama man demyo
(3,171 puan) tarafından
Isın zor canim

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 81 göst.
3 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Seyhan (1,297 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 380 göst.
7 Şubat 2022 Aile kategorisinde kaya (300 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 249 göst.
18 Aralık 2021 Aile kategorisinde Alfa anne. (659 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 54 göst.
16 Kasım 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde EbruColak (1,238 puan) tarafından soruldu

257,184 soru

7,570,411 cevap

27,624 kullanıcı

...