❣️❤️❣️❤️❤️❤️
Şekerli olsun canım :Dd
Afiyet olsun kuzum
Afiyet olsun
Çay bardağın da kahve içmeyen de ne bileyim Ben su bardağını tercih ediyorum
Kahveyle arama çocuum girdi içemiyorum bir ay olucak kac aydan sonra icmeye başladiniz?
Afiyet olsun canım
1,512,781 soru
24,673,712 cevap
367,414 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın