❣️❤️❣️❤️❤️❤️
Şekerli olsun canım :Dd
Afiyet olsun kuzum
Afiyet olsun
Çay bardağın da kahve içmeyen de ne bileyim Ben su bardağını tercih ediyorum
Kahveyle arama çocuum girdi içemiyorum bir ay olucak kac aydan sonra icmeye başladiniz?
Afiyet olsun canım
1,512,826 soru
24,674,436 cevap
367,450 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın