Bende almak istiyorum ama care yokkk alamıyorum
Bebeklere tavsiye edilmiyor şeker oranı yüksek olduğu için ama sen dene istersen baya zayıfmışsın bana herkes laf ediyor bıktırdılar benden beteri varmış demekki
Burda kilo vermek istiyorum diye post açılır genelde ilk defa Duyuyom kilo almak istiyom diyeni bende vermek istiyom
1,512,558 soru
24,670,801 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın