Ya böyle olan varmı çok bitkin mutsuz hissediyorum ve eşimle bile aram bozuldu saçma sapan şeylere ağlıyorum kayinvalidemgildeydik 20 gun boyunca bugün evime geldim pişman oldum aslında geldiğime cünkü çok zorlaniyorum evin işi bebeğim ağlıyo bi yandan surekli uyaniyo falan. Kayimvalidemgilde sadece bebegmle ilgileniyodum hiç bsy karistirmiyodu sağolsun ama ben skĺdım deyip eve geldim ama burda bi günde mahvoldum alisirmiyim sizce sezaryen oldum bide çok şükür ağrım yok ama onun halsizligini böyle atamadim
Alışırsın canm ilk günlerde zorlanrsn ama sonradan da alşrsn
Alisirsin kendini uzme Mevla sana sağlıklı bir evlat nasip etmiş daha ne olsun demi :) sağlık sorunu olsaydı inan suanki halin olsun diye dua ederdin.
O yuzden canını sıkma hiç Allah güç kuvvet verir sadece dişini sık biraz.
Eşine gelince de erkekler pek ağlayıp somurten surat asan kadinlari sevmiyor malesef halbuki bizde ilgi bekliyoruz ama anlamıyorlar napalim.
Onun yanında daha dinç davranmaya gayret et inan bu sana daha iyi gelecek :)
Daha düzenini oturtamamak canım bu hem belli ki benim gibi yalnız evin insanın anca düzelecek dur bakalım kaçgün evde yokmuşsun zaten bebeğinle başbaşa kalıp ona bir düzen evine bir düzen bunlar zaman alır biraz kendini kasma olur herşey bende yıllar sonra ikinciye hamileyim haftaya Doğumum var aynı sitreste yim nasıl olacak nasıl yaparım dye düşünüp duruyorum uyku da yok tabi ama olacak olmak zorunda biz anneler sağlam ayakta güçlü olmak zorundayız ki üstesinden gelebilelim tartışma kavga hiç gerek yok eşler arasında birbirini yıpratmaktan başka bişey değil
Sen kendini kotu hiss ediyirsun dege bebekde agliyor. Sen her şeyi yapicam başaricam iyi bir anne olucam soyle kendine morel ver zaten bebeginde onu rahat emzirdiginde hiss edicek. Ben 20 yaşmda anne oldum kayinvalidem bizde kalsin annemler bizde kalsin dedi kimseyi uzmek isdemediyim icin kendi evimi tercih etdim her şeyi ilk defa yapdim ama başaracagima inandim. Ve basardimda bebegimi cok guzel buvutuyorum 4 yaşinda artik. Bir oglum var biride yolda hepsine kendim bakdim
Oluyor böyle canim
Bende normal yaptım .20 gün kaynanamda kaldım. Elimi bı ise surmedim..yedim içtim yattim.ama.skldm ben diyip eve geldim iş filan yapamadım. Çok zorlandim. Ama alisiyosun sonra.
Bı anda dunyam sasti ne olduğumu bilemedjm ama kendi kendine yetiyosun. Sknti yapma rahat ol bebeginle ilgilen. Yemek temizlik düşünme.gerekirse hazır disardan şöyle yada kaynanan annen yakınsa gelsin yapsınlar.
Çok normal eşinizin biraz anlayışlı olması gerekir. Yeni bir düzene alışmak kolay değil. Evet eşiniz de yeni baba oldu ama anne olmanın sorumluluğu daha başka. Zamanla alışacaksınız. Güzel taraflarını görmeye çalışın keyfini çıkarın biraz da. Bırakın eşiniz baksın ya da yemek ev işi vs yapsin. Her şeyi kendiniz üstlenmeyin eşiniz de dahil olsun.
Gececek kuzum bünye alışıyor birsüre sonra, henüz lohusasin .
Canim alisiyirsun mecbur annesin artık önce bebeğin uyuduğu zaman yemeğini yap kalan is kalsın 40 in çıkınca b3b3bgin uykusu vs düzene girecek benim 1 yaşında bi kızim var bir aylik da yeni doğum yaptım oğlum var bebekler uyuyunca biraz bende uyuyorum sonra eşim evdeyken akşam yemegini hazırlıyorum bi düzen oturur yeni gelmişın evine ilk gün nornal. Akşam esin bebeğe bakarken bir sonraki gün akşam yemegini yap bebek süpürge sesine duruyor uyanik ken eve makina tut bebek uyuduğu an sende uyu is yapamaya kalkma ki dinlen zaten vücudun dinlendikce zor gelmeyecek lohusalik sendromunda eşinle kavga etmende nornal biraz uzun oldu kusura bakma
Aglama ve kendimi yetersiz hissedip strese girme durtuleri bendede bolca mevcut canim bide benim sutumde az ek mama takviyesi yapmak zorundayim ve buda yiyip bitirio beni :( bende sezeryan oldum ve suan sende lohusalik doneminde oldugun icin boyle hissetmen cok cok normal bir aydan bir yila kadar surebiliomus bu duygu durum karisikligi. Tabi insallah okadar surmez ama bence evine donmekle iyisini yapmissin. Illa yalniz kalicaktin bebisle nekadar erken yuzlesirsen okadar cabuk alisirsin bence. Ben daha gidemedim evime benim bebegimde 16 gunluk. Bazen diorum gideyim artik sonucta yapilan islemler hergun ayni ama sonradanda aklima turlu turlu kotu dusunce gelio hadi diorum biraz daha kalayim. Ama biyerden baslamak lazim. Allah yardimcimiz olsun bebek bakmak gercekten zormus. Sadece sunu bil gecicek hepsi buna inanmaya calisorum ben. Sen bebege bebek sana alisicak buyucek zamanla keyif aldigin gunlerde gelicek bunu dusun simdilik o gunleri bekle hakkimizda hayirlisi olsun hepimizin.
Bebekler cogunlukla 40 cikinca duzene giriyor yavas yavas evine geldigin iyi olmus canim her saim orda kalacak degilsin sana tavsiyem bebegin uyudukca sende uyu tabi uyuyorsa ev isi yemek felan bosver 1 kac ay idare et yorgunluva gelince delik desik uyku yuzunden insan cok ama cok yorgun hissediyor ne yazikki benim bebegim 2.5 aylik oldu ama uyku sorunumuz devam ediyor ama kuzucuguma deger saglikli sihhatli olsun ben hic uyumamaya raziyim
Bak canım işi gücü boşver yapabildigin kadar az az yap, bebeginle ilgilen bu günler geri gelmicek, büyüdüler mi insan pişman oluyor, kendi karnını güzel doyur onu ihmal etmeki bol sütün olsun Allah sana bı avlat nasip etmis ne güzel bundan güzel bişey varmı sıkma canını bakalım hersey duzelir
Nasıl ki hamile kaldığında hormonlar değişiyorsa doğumdan sonra da değişiyor artı hayatınız başka boyutta şekillenmeye başladı artık sorumlu olduğunuz bir evladınız var boyle olman normaldir 9 ayın yorgunluğu çıkıyor kolay değil her hamile de olan şeyler. BUNLARI kafana takma bebeğinle oyna ilgilen kendini nasıl rahat ve mutlu hissedeceksen onlara yönel ufak şeyleri büyütme bu dönemde erkeği elinden kaçırmak da çok kolay kazanmak da tam evine bağlanacağı zaman içinde kendini toparla birlikte vakit geçirin güler yüzlü ol hersey düzelir merak etme
Ben 25 oldu doğum Yapalı bende aynıyım
1,510,691 soru
24,646,265 cevap
366,047 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın