Oha ya şerefsizligin bu kadari.
Yaşadıkların çok zor kuzum :( bırak o kişiden bulsun belasını sen de hayatına bak bundan sonra
Allah ıslah etsin .Sen artık kendi yoluna bak .O insandan sana koca falan olmaz.Çok üzüldüm .
1,512,150 soru
24,665,539 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın