Kismenin sesini cekmek zorunda degilsiniz alo 155 de islerini hallederler.
Bende korona için şikayet etmiştim ismimi falan sormadılar kız o değilde oturduğun mühiti acayip merak ettim haaa
1,512,222 soru
24,666,390 cevap
367,001 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın