Bu sabah kayinbabamin vefaat haberi geldi. Eşim mesaj attı babamın durumu kritik doktorlar yanında diye. Bende öleceğini hissettim eşime anneni oraya yollayalım demesi zor ama belki son kez görür babanı dedim. O sırada kayinbabam vefaat etti bana verdiği cevap artık çok geç . Kendi babamı sevdiğim gibi sevmiştim. Konduramadım öldüğüne hala inanamıyorum her an kapıdan içeri girecekmiş gibi hissediyorum. Insanin babasının ölmesi ne zor biseymis. Allah bu acıyı kimseye yasatmasin dicem de hepimiz ölümlüyüz. Bugün anlamın da doğum günüydü. Birinin doğum günü birinin ölüm günü. Oğlum da öyle. Oğlumun doğduğu gün nenemin ölüm günü idi. Birimiz doğuyor birimiz ölüyor.
Rica etsem bir fatiha okur musunuz. Kayinbbaamim adı Beşir Sezen
Başınız sağolsun canım, mekânı cennet olsun inşAllah
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
Başınız sağolsun canım nur icinde yatsin benim öz babam 5 yaşımdayken vefat etti. Kurban olduğum annem eksikliğini yasatmamaya çok çalıştı ama ne kadar olursa olsun olmadi. Eşimle tanışalı 3 sene oldu ve kayinbabami öyle çok seviyorum ki kendi öz babam gibi. Ona baba diye seslendigimde bana 'Babam' diye karşılık verir. Şuan ona birşey olsa naparim bilmiyorum. Yillar sonra baba bulmuşken kaybetmek benim için yıkım olur herhalde. Allah onlari başımızdan eksik etmesin
Basiniz sag olsun allah rahmet eylesin nur icinde yatsin bende iki ay önce abim gibi sevdigim kaynimi kayip etim ani ölümden cok zor allah sabir versin özelikle esine sana
SÖZÜNÜN LAFIN BITIGI YER
MALESEF
1,512,233 soru
24,666,634 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın