Sorum yukarda
3un 1ini vallahiii
Şimdi bir şey yazacam ama olmaz, hiçbir şey almadı bizde böyle adetler yok :D
Henüz doğum yapmadım neler olur bilmiyorum ama o sırada askerde olacağı için pek bişey bekleyemem..
Pasta aldi üzerinde fotoğrafımız olan bir pasta bu bile yeterliydi
Tabiki de hiç canııımm biz yapar mıyız öyle bir güzellik ya ben mutlu olursam Allah korusun odun işte
Telefon almıştı telefonu aldı 1 hafta sonra doğurdum
Doğurdum eve geldim 2 gün sonra iki koliyle geldi eve sana hediye aldım dedi nasıl heyecanlandım kolileri bi açtım bir sürü bebek bezi ben şokkk
Valla doğumumu gayet güzel bi hastanede yaptim ve sigortama ve doguma 22 bin tl harcadigi icin bide üstüne hediye beklemedim acikcasi hee bide prof.ucreti ayriydi doktora verilen..
1,512,759 soru
24,673,425 cevap
367,405 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın