Pazartesi günü bende doğum yaptım özelde doğum yaptım ve para için oğlumu günlerce kuvozde tuttular çok şükür artık yanımda . Darısı bekleyen herkesin başına
Niye kiii? Bende kizimj ozelde yaptim 34 haftalik erken dogdu 1 ay kuvozde kaldi ama tek kurus istenmedi orda dogurdugum icin senden nkye almislar?gozun aydin bu arada
1,512,371 soru
24,668,342 cevap
367,120 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın