Bir tane eltim var onu da seviyorum
Valla eltim yok iyiki de yok olmayan eltimle bile anlasamiyorum düşüncesi bile gıcık ediyor beni
Çok seviyorum çünkü o benden ben ondan habersiz Allahın canını almasın kim bilir nerde şimdi bekar dolaniyo
İyidir uzağız zaten farklı şehirlerdeyiz çok samimi değiliz ama bi kötülüğünü görmedim iyiyizdr yani şükür
1,512,784 soru
24,673,843 cevap
367,421 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın