Olmayan parayı harcayamoyorum malesef
Bende oyley dim de artık kiymam paraya
Alicam yicem icicem
Benim param sonuçta
Moduma bağlı
Nakit olunca pek harcamam ama kart olunca çatır çutur beleş gibi geliyor
1,512,230 soru
24,666,626 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın