Hangisi guzel
Zayifsan guzel.kilolu isen pek hos durmaz
Ya güzel de ben bunlari giyince kollarım üşür sjsjsjsj
Bende şişme uzun mont arıyorum ama bulamadım güzel
Ben böyle şişme yelekleri pek sevmem sevmedigim için de hoşuma gitmedi
Zevk meselesi cano begenmedim ben.
1,512,512 soru
24,670,145 cevap
367,210 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın