Hangisi guzel
Zayifsan guzel.kilolu isen pek hos durmaz
Ya güzel de ben bunlari giyince kollarım üşür sjsjsjsj
Bende şişme uzun mont arıyorum ama bulamadım güzel
Ben böyle şişme yelekleri pek sevmem sevmedigim için de hoşuma gitmedi
Zevk meselesi cano begenmedim ben.
1,512,664 soru
24,672,070 cevap
367,309 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın