Hangisi guzel
Zayifsan guzel.kilolu isen pek hos durmaz
Ya güzel de ben bunlari giyince kollarım üşür sjsjsjsj
Bende şişme uzun mont arıyorum ama bulamadım güzel
Ben böyle şişme yelekleri pek sevmem sevmedigim için de hoşuma gitmedi
Zevk meselesi cano begenmedim ben.
1,512,482 soru
24,669,797 cevap
367,193 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın