Hangisi guzel
Zayifsan guzel.kilolu isen pek hos durmaz
Ya güzel de ben bunlari giyince kollarım üşür sjsjsjsj
Bende şişme uzun mont arıyorum ama bulamadım güzel
Ben böyle şişme yelekleri pek sevmem sevmedigim için de hoşuma gitmedi
Zevk meselesi cano begenmedim ben.
1,512,470 soru
24,669,532 cevap
367,182 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın