Mutlu huzurlu bereketli sağlıklı günler dilerim hanımlar
Ben ıspanak yemeği ni çok seviyorum. Ama yaparken yarı ömrüm gidiyor. Onları tek tek yıka ayıkla. 4 çeşit yemek yapsam bu kadar dağılmıyor mutfağım.
Sızın varmı
Tüm yemekleri seviyorum ama üşeniyorum
Aslına bakarsan hepsine üşeniyorum ben ama mide öyle demiyo kuzu kuzu kalkıp yapıyorum çaresiz
Saç böreği cok severim malum zahmetli bebekle yapılmıyor
Beyti kebabı
1,512,741 soru
24,673,108 cevap
367,376 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın