Kendi evi olması daha iyidir tabii ki ama en az 3+1 lazım ya küçük de olmuyor
3 kisiyiz kiradayiz 1,5 oda Mutluyum hzuurluyum...Tabi ikinci bebek geliyo daha buyukbakiyoruz
Büyük ve kendi evim
1,512,223 soru
24,666,428 cevap
367,008 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın