Kendi evi olması daha iyidir tabii ki ama en az 3+1 lazım ya küçük de olmuyor
3 kisiyiz kiradayiz 1,5 oda Mutluyum hzuurluyum...Tabi ikinci bebek geliyo daha buyukbakiyoruz
Büyük ve kendi evim
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın