Kızlar ablamın doğum günüydu 1 Ocak. Ben uzakta olduğum için kutlayamadim. Tatil olduğu için de hediye de göndermedim. Nasip bugüneymis. Ablam evli 3 çocuğu var. Bu hediye sizce nasıl ?? Birde bana güzel bir doğum günü mesajı yazabilir mısınız. Ne yazabilirim sizce
Nerde yaptırıp yollayacaksin
1,512,742 soru
24,673,121 cevap
367,376 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın