Bunlara gerek yok bence Ben olsam benim yanımda telefonu gizlicek üstüne bir de başka odaya geçecek onun ağzının ortasına ederim bikere yaptım sonucu karakol olgu gene yaparım benim yanımda telefonu sessize alamaz başka odaya geçemez
1,512,202 soru
24,666,177 cevap
366,986 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın