Bunlara gerek yok bence Ben olsam benim yanımda telefonu gizlicek üstüne bir de başka odaya geçecek onun ağzının ortasına ederim bikere yaptım sonucu karakol olgu gene yaparım benim yanımda telefonu sessize alamaz başka odaya geçemez
1,512,233 soru
24,666,637 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın