Bende gitmiştim oraya güzel yer ama insanlardan bakamadık bide yarim saat durmadık
Şimdi sakinmiş tadini çıkarın
Tam 3 . Fotonun olduğu yerde balıklara yem vermiştim eşim de videomu fotoğrafımı çekmişti hepsi silinmiş
Bana dua et cano orada
1,512,165 soru
24,665,762 cevap
366,968 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın