Aynisi bende de var cnm.. Hayır asla abartmıyorsun.. benim bebeğim daha doğmadı ama 1 bady alsam karışır her detayına iner,ev işi olsun yemek olsun... geçen gün bıraktım artık al sen yap dedim çok biliyosan neyse duruldu biraz 0
1,512,230 soru
24,666,613 cevap
367,021 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın