0 oy
464 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından

kızlar ayağım yanmıştı 2 gün önce,pansumana gittik 2 saat oldu iltihap kapmış dedi bide yürüyemiyorum dedim tuvalete zor gidiyorum normal değil dedi benden başka kimsede uyumuyo bebeğim herkes denedi  perişan oldu ya çocuk ona üzülüyorum :(:'(

5 Cevaplar

0 oy
(5,725 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun acılarını hafifletsin kuzum
tarafından
Allah razı olsun canım :( ❤
(5,725 puan) tarafından
Cok küçüktüm ayağım fırından çıkan kaynar tepsi içine girmişti..
Sozlenicegim zaman annemin kollari duduklunun buhariyla yandı acısı çoktur.. Rabbim yardım etsin yavrunun yüzü suyu hürmetine
tarafından
amin canım yanık çok kötü gerçekten
-Reklam-
0 oy
(15,132 puan) tarafından
İdare edecekler canım sakın alma ayağına. Baya yanık var sende. Dayanacak gönlün de. Geçmiş olsun sakın pansumanını aksatma. 
tarafından
sağol canım bebeğime üzülüyorum resmen sakat gibi oldum ya :(
(15,132 puan) tarafından
Şöyle düşün ya o yanaydı. Allah saklasın olan bize olsun. İyiyken o her türlü bakılır annem bakar kaynanan bakar kardeşin eltin bakar sen gayret et bir an önce iyileş sen bak. O yüzden bırak zorlansın bir iki gün.
tarafından
çok sağol canım o yansaydı asla dayanamazdım :/
(15,132 puan) tarafından
Allah kimsenin başına vermesin 3 yaşındayken popomu sobaya değdim acıyı hatırlamıyorum ama annem etekle gezdirmiş bir ay. Çok yandım ben acısını bilirim yanık bölümünde de çalıştım tedavisini bilirim hemşire değilim ama öğrendim
0 oy
tarafından
Yaa çok geçmiş olsun canım 
tarafından
sağol canım :( ❤
0 oy
(3,252 puan) tarafından
Benim ayagımda öyle kötü yanmıstı her pansumanda bir kat et kalkıyordu etim su gıbı eriyip akıyprdu sonra kabuk bağladı sonra bir sprey sıktılar varya hastaneyi başıma topladım doğumda bile o kadar bagirmamştm
tarafından
niyeki ya beni korkutma ne spreyi sıkıyolar
(3,252 puan) tarafından
benim her hafta pazartesi ve cuma pansuman a gitmem gerekirdi bir iki hafta gittim baktım olmuyor her gittiğimde bir deri kalkıyor açık bıraktım gitmedim hastaneye falan kabuk bağladı o yüzden kabuğu yumuşatmak için siktilar yoksa kimseye yaplmiyor
tarafından
hm anladım neyle yanmıştınki sen benim ayağıma kaynar su döküldü
(3,252 puan) tarafından
benimde ayağıma kaynar şu döküldü
0 oy
(4,061 puan) tarafından

Allah yardımcın olsun gecmıs olsun canim benim Benimde ayaktan yana sorunum var 4 yasımdan beri bacaklarım kıtlenır agrır gene agrı basladı ayagımla nasır gibi sıgil cıktı parmağımda dolama cıktı ha bide basur kanıyor sakir sakir artık Allahın gucune gitmesin isyan etcem agrıdan agrım cok olunca epilepsim tetiklenıyor az once bayıldım artık bıktım 50 gunluk kızım var sukur nekadr canım yansa da bakıyorum kızıma ama yoruldum vallahi can acısından :(

tarafından
seninde Allah yardımcın olsun canım ne diyim :(
(4,061 puan) tarafından
Saol canım benim :(

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 205 göst.
30 Mart 2021 Diğer kategorisinde ozlemm5561 (60 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 196 göst.
28 Mayıs 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Bebegimmm (195 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 252 göst.
15 Ağustos 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Milena16Miran (7,140 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 102 göst.

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...