En cok kiminle iyi anlaşırsınız eşiniz hariçç Tahmin ediyorum %90ı kimseyi sevmiyor hadi itiraf edin jsjsjs
Ben %10 luk kısımım canım tahminine uymuyom ))
Kayınlarım biraz resmidir ama 3 görümcem var 2 si ile çok fazla iyiyiz 1 tanesi biraz mesafeli hatta bak bugün ne yazmışım görümceciğime
Kayınvalidemi. annem gibidir
Eşimin ailesinden en çok eşimi seviyorum
Kimse: desem
1,512,166 soru
24,665,790 cevap
366,970 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın