0 oy
1,794 göst.
Diğer kategorisinde (7,140 puan) tarafından

En cok kiminle iyi anlaşırsınız eşiniz hariçç:D

Tahmin ediyorum %90ı kimseyi sevmiyor hadi itiraf edin jsjsjs

67 Cevaplar

0 oy
(2,585 puan) tarafından
Eşimi hahahahah
-Reklam-
0 oy
(2,265 puan) tarafından
Eşimi diyecektim yasak koymuşsun bak
0 oy
(313 puan) tarafından
Kocam bana yeter
0 oy
(260 puan) tarafından

Görümcemi çok seviyorum dünya tatlısı her derdimizi anlatıyoruz birbirimize sadece görümcem ve kocamı seviyorum :D

0 oy
(2,350 puan) tarafından
Kimseyi sevmem
0 oy
(14,276 puan) tarafından
Valla kaynanam bitanedir onu çok seviyorum aslında hiç biriyle problemim yok ama 1 görümcemi aşırı seviyorum bide kaynanamı
0 oy
tarafından

Eşimin halasını birde halasının kızını bu kadar:D

İlgili sorular

0 oy
70 cevap 1,802 göst.
21 Aralık 2023 Aile & Aşk kategorisinde Birhilall (3,104 puan) tarafından soruldu
0 oy
55 cevap 2,229 göst.
11 Aralık 2020 Aile & Aşk kategorisinde Hzlll (918 puan) tarafından soruldu
0 oy
36 cevap 2,142 göst.
0 oy
49 cevap 2,843 göst.
9 Mart 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,211 soru

24,666,310 cevap

366,996 kullanıcı

...