0 oy
631 göst.
Diğer kategorisinde (16,379 puan) tarafından
Kızlar hep okurdum burada yarın dogumum var dua edin diye. Açmak bu güne kısmetmiş. Yarın doğuma giriyorum. Apartopar oldu, hastalıkla oldu ama kısmet buymus. Dualarınızı eksik etmeyin lütfen. Ne yazıkkı korkum heyecanımı bastırıyor. Allahın izniyle oğlumu sagsalim kucagıma alayım inşallah. 

15 Cevaplar

0 oy
tarafından
Rabbım hayırlı doğum nasıp etsin cnm 
(16,379 puan) tarafından
Amin canım sagolsın
-Reklam-
0 oy
(160 puan) tarafından
Insallah bebegini sagsalim kucagina alirsin
(16,379 puan) tarafından
Cok tesekkurler
0 oy
(1,396 puan) tarafından
İnşallah sağ salim alırsın kucağına canım güzel haberlerle yazarsın doğumunu Allah bı avazda kurtarsın inşallah 
(16,379 puan) tarafından
Amin inşallah Allah razı olsun
0 oy
(963 puan) tarafından
Bir avazda doğurursun insallah dualarına bizi de al sağlıkla kavuşalım hepimiz evlatlarımıza yarın benimde kontrolüm var cok korkuyorum artık 38+4 olduk :)
(16,379 puan) tarafından
Hay masallah rabbim sagsalim kurtarsın ınsallah. Bende 38 im
0 oy
(2,252 puan) tarafından
Aminnn inşallah saglikla alırsın kucağına canim 
(16,379 puan) tarafından
Allah razı olsun binkere canım
(2,252 puan) tarafından
Aminnn cano cümlemizden
0 oy
tarafından
Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım
(16,379 puan) tarafından
Sagol Allah razı olsun bacım
0 oy
(6,679 puan) tarafından
Rabbim sag salim kavuşdursun insallah
(16,379 puan) tarafından
Allah razı olsun bacım
0 oy
(113 puan) tarafından
Allah şifa versin inşallah canım korkma Rabbim selametle kucağına almayı nasip etsin inşallah oğlunu kaçıncı haftan 
(16,379 puan) tarafından
38. Haftam bacım. Dr erken degil diyor ama ben kprkuyorum
(113 puan) tarafından
Yok canım bende ilk oğlumu 38 39 da doğurdum korkma sakın hayırlısıyla doğurursun inşallah
0 oy
tarafından
Rabbim yardımcın olsun bebeğini sağlıkla alırsın kucağına insallah
(16,379 puan) tarafından
İnsallah Allah razı olsun
0 oy
(687 puan) tarafından
Alirsin insallah uzulme allah bir saniyede kurtarsin
(16,379 puan) tarafından
Allah razı olsun bacım
0 oy
(205 puan) tarafından
Rabbim sagsaglim kucaginiza almayi nasip etsin. Bahtiyla sagligiyla gelsin insallah
(16,379 puan) tarafından
Allah razı olsun canım tesekkurler
0 oy
(15,126 puan) tarafından
Hayırlı doğumlar olsun inşallah canım kaç haftalıksın
(16,379 puan) tarafından
Sagol canım 38 haftalıgım
0 oy
(3,590 puan) tarafından
Aaa daha dün yazışmıştık kolestazmıymış canım. Inşallah sağlıkla kucağına alırsın hiç korkma lıkır lıkır sütlerin sakin de bir bebişin olsun. Kucağından hiç bırakma kimseyi dinleme duyma anı yaşa. 
(16,379 puan) tarafından
Evet bacım kolestazmıs. Gitmeseymişim Dr a bebeğimi kaybedebilirmişim
(3,590 puan) tarafından
Bak her işte bir hayır var iyi ki post açmışsın. Hayırlısıyla dogacak bebeğin hiç korkma. Yarın bu vakitler ağzına meme sokmaya çalışacaksın  Hiç kimseyi kafaya takma o anın tadını çıkar.
(16,379 puan) tarafından
Sagol bacım. İnşallah elimden geleni yapacagım
0 oy
(5,134 puan) tarafından
Rabbim sağ salim kucagina almayı nasip etsin
(16,379 puan) tarafından
Amin Allah razı olsun
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Hayırlısıyla sağlıkla kucağına al insallah 
(16,379 puan) tarafından
Allah razı olsun bacım cok tesekkur

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 1,398 göst.
11 Ocak 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Goncagull (1,151 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 1,159 göst.
14 Şubat 2023 Diğer kategorisinde Çiçeğim1 (130 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 216 göst.
21 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Limonlu kek (5,908 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 610 göst.
12 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Pamuk prenses (1,054 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,180 soru

24,665,974 cevap

366,976 kullanıcı

...