Bizimkisi sıcak ben kapatıyorum eşim acıyor regl dönemin de 2 kat sıcak oluyordu neyse ki geçti
Gündüz 40° yanıyor geceleri 50° yakıyorum odaların kapısını kapatırsam ısınıyor ama oğlum korktuğu için onun odasını ve kendi odamızın kapısını kapatamıyorum ara koridorda petek yok aşırı soğuk oluyor seninle aynı durumdayım ne kadar yakarsam yakayım ısınmıyoruz 7. Katta oturuyorum bu arada..
1,512,706 soru
24,672,803 cevap
367,361 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın