Nam nam nam vakti sjsjss atmiycaktim ama neyse bı kaçamak yapım Didim
Benimki de nöbette bı bardak daha koy geliyorum
Şimdi mutfağı topladım sabahtan beri duruyordu. Eşim saolsun oda yardım etti çay demledi birazdan içeriz bizde hiç Halim yok
1,512,333 soru
24,667,886 cevap
367,091 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın