Nam nam nam vakti sjsjss atmiycaktim ama neyse bı kaçamak yapım Didim
Benimki de nöbette bı bardak daha koy geliyorum
Şimdi mutfağı topladım sabahtan beri duruyordu. Eşim saolsun oda yardım etti çay demledi birazdan içeriz bizde hiç Halim yok
1,512,625 soru
24,671,423 cevap
367,282 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın