0 oy
433 göst.
Diğer kategorisinde (126 puan) tarafından
Memnun musunuz sağlam mı acaba çok uygun fiyatı diğerlerine göre alayım diyorum ama sallanır düşme tehlikesi olur diye çekiniyorum 

6 Cevaplar

0 oy
(2,350 puan) tarafından
Markası ne.  
(126 puan) tarafından
Sanırım gokıd
(2,350 puan) tarafından
Dünde ben binden aldım markası Pilsan kaliteli aynı markaysa iyi dicektim
(126 puan) tarafından
Bim de uzak değil bakıyım ona da o zaman sağolum:)
(2,350 puan) tarafından
Evet onada bak kaliteli
-Reklam-
0 oy
(129 puan) tarafından
Ben biraz önce aldım canım sağlam ve iyi görünüyo beybinest ve küvet felanda aldım
(126 puan) tarafından
Güle güle kullanın küvetlerini bende şoktan almıştım çok memnunum:)
0 oy
(5,822 puan) tarafından
Bende şoktan almıştım o kadar çok işime yarıyor ki yemek yedirirken gayette sağlam 
0 oy
tarafından
Bende 3 sene once bimden almistim gaet guzel
0 oy
(96 puan) tarafından
Bende alıcaktım ama kararsızdım şimdi almaya gidiyoruz umarım sağlamdır yorumlar gibi 
0 oy
tarafından
Kullanışlımı bende merak ediyorum ya bide buradakine hala gelmemis

İlgili sorular

+2 oy
10 cevap 425 göst.
+1 oy
10 cevap 951 göst.
0 oy
0 cevap 136 göst.
18 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Dijle (32 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 757 göst.
21 Eylül 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,473 soru

24,669,595 cevap

367,184 kullanıcı

...