0 oy
153 göst.
Diğer kategorisinde (864 puan) tarafından
Kızlar hep yaptığım şiçine sos sürmeden peynir koydum sardım atım buzluğa içindeki sos olmadan nasıl olur ki ilk defa daldım çocuk uyor diye hemen yapim dedim :((

2 Cevaplar

0 oy
(15,126 puan) tarafından
Bisey olmaz nolcak :) 
-Reklam-
0 oy
tarafından
ben böreğin her çeşidini atıyorum. özellikle sigara böreği, mis gibi olur dert etme 
(864 puan) tarafından
Sağol kuzum :) içinin sosunu dedim sürüyoruz ya hani yufkanın içine
tarafından
sigara böreğine sos sürülmüyor mesela ordan düşün :) hem dahadalezzetli oluyor
(864 puan) tarafından
Anladım kuzum teşekkürler :)

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 299 göst.
0 oy
2 cevap 164 göst.
2 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Asabii (1,455 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 135 göst.
7 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Cemo55 (97 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 274 göst.
4 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde ASIL KADIN!! (593 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,701 soru

24,672,702 cevap

367,354 kullanıcı

...