7 aylık bebeğim var emziriyorum. Cok acıkıyorum ya öyle böyle değil sabah gözümü yemek diye açıyorum. Bu normal mi yoksa benim aç gözlülüğüm mü
Bilmiyorum da bende aynı öyleyim ya
1,512,684 soru
24,672,284 cevap
367,326 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın