7 aylık bebeğim var emziriyorum. Cok acıkıyorum ya öyle böyle değil sabah gözümü yemek diye açıyorum. Bu normal mi yoksa benim aç gözlülüğüm mü
Bilmiyorum da bende aynı öyleyim ya
1,512,676 soru
24,672,177 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın