7 aylık bebeğim var emziriyorum. Cok acıkıyorum ya öyle böyle değil sabah gözümü yemek diye açıyorum. Bu normal mi yoksa benim aç gözlülüğüm mü
Bilmiyorum da bende aynı öyleyim ya
1,512,609 soru
24,671,271 cevap
367,275 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın