Cok hoşuma gitti sizinle de paylaşmak istedim ⚘
Hep kendim için yaşıyorum zaten diğer şahısları tanımıyorum
Şükürler olsun zorluk çektik kendi emegimizle herseyimizi kendimiz yaptık şimdi biz yaşıyoruz el alem kim köpek fesatlanip dursunlar
1,512,173 soru
24,665,876 cevap
366,973 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın