Cok hoşuma gitti sizinle de paylaşmak istedim ⚘
Hep kendim için yaşıyorum zaten diğer şahısları tanımıyorum
Şükürler olsun zorluk çektik kendi emegimizle herseyimizi kendimiz yaptık şimdi biz yaşıyoruz el alem kim köpek fesatlanip dursunlar
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın