Kızlar merhaba
2'li taramada ense kalınlığı sınırı nedir acaba? Benim 1.2 çıkmıştı. En yüksek kaç olmalı benim 3'lü tarama riskli çıkınca geri gittim bidaa herşeyi düşünür oldum
1,512,781 soru
24,673,768 cevap
367,417 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın