Kızlar merhaba
2'li taramada ense kalınlığı sınırı nedir acaba? Benim 1.2 çıkmıştı. En yüksek kaç olmalı benim 3'lü tarama riskli çıkınca geri gittim bidaa herşeyi düşünür oldum
1,512,777 soru
24,673,613 cevap
367,413 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın