0 oy
381 göst.
Diğer kategorisinde (255 puan) tarafından

Kızlar merhaba

2'li taramada ense kalınlığı sınırı nedir acaba? Benim 1.2 çıkmıştı. En yüksek kaç olmalı benim 3'lü tarama riskli çıkınca geri gittim bidaa herşeyi düşünür oldum:ermm:

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Sen o taramaları hiç yaptırma canim hepsi doğru değil hamileligini zehir ediyorlar insanın 
tarafından
Sana şöyle deyim bende hamileyken ikiliye geç kaldım üçlüyü yaptırdım yaptırmaz olsaydım risk cıktı hemen dediler down sendromu aldiralim falan dedim noluyor ya yok kalbi delik falan aylarca ağladım keşke ağlamasaydım hamileligimi zehir ettim dedim şimdi doğdu dortbucuk aylik oldu sapasağlam
Oyuzden hiç kendi kafanda kurup üzme eminim çok sağlıklı bi bebek
(255 puan) tarafından
Sağol kuzum içimi rahatlattın Allah nasip ederse sağlıkla gelsin bakalım ayın 22 sinde perinatolojiden randevu aldım ayrıntılı ultrasona gircem
(255 puan) tarafından
Senin risk kaç çıkmıştı canım benim 1:140 çıktı
tarafından
Benim 1:125cikmisti
(255 puan) tarafından
Allah sağlıkla büyütmeyi de nasip etsin canım
-Reklam-
0 oy
(15,132 puan) tarafından
1.5 cm üstü riskli 
(255 puan) tarafından
Sağol canım
0 oy
(1,555 puan) tarafından
3 diye biliyorum canim benim oglumun 1.6ydi dr 3 alti skintisiz demisti iyi hatirliyorum 
(255 puan) tarafından
Sağol canım
0 oy
(724 puan) tarafından
Net hatırlamıyorum ama yüksekti benim ben hiçbir testi yaptırmadım detaylıya girdim sadece çok şükür zamanla ense kalınlığı düzeldi normale döndü bebek büyüdükçe sağlıklı doğum yaptım 
(255 puan) tarafından
Sağlıkla büyütmeyi nasip etsin Allah'ım canım Allah uzun ömürler versin..

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 132 göst.
13 Şubat 2021 Diğer kategorisinde Dolunay (255 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 167 göst.
4 Ağustos 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 349 göst.
0 oy
4 cevap 255 göst.
25 Nisan 2023 Diğer kategorisinde Kbraaa.a (54 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,777 soru

24,673,613 cevap

367,413 kullanıcı

...