Kizlar 8 gündur dogum yaptim.gögüs uclarim berbat durumda.ne krem fayda eti nede baska bisey. Agridan bebeğimi emziremez oldum.o kadarki aciyo cabuk iyileşmesi icin ne yapmam lazim.lütfen bilen varsa yardimci olsun..
1,512,747 soru
24,673,319 cevap
367,392 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın