Kizlar 8 gündur dogum yaptim.gögüs uclarim berbat durumda.ne krem fayda eti nede baska bisey. Agridan bebeğimi emziremez oldum.o kadarki aciyo cabuk iyileşmesi icin ne yapmam lazim.lütfen bilen varsa yardimci olsun..
1,512,788 soru
24,673,868 cevap
367,423 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın