Kizlar 8 gündur dogum yaptim.gögüs uclarim berbat durumda.ne krem fayda eti nede baska bisey. Agridan bebeğimi emziremez oldum.o kadarki aciyo cabuk iyileşmesi icin ne yapmam lazim.lütfen bilen varsa yardimci olsun..
1,512,806 soru
24,674,036 cevap
367,433 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın