Kaşık elinde peşinde dolaninca sevildiği için olduğunu anlamış. Bizimkiler kaşığı tabağı görünce sankim düşman görmüş gibi oluyolar. Zorla yediriyom diye yakında beni şikayet de ederler çocukları hep aç sanan bi ben değilim demekki
1,512,676 soru
24,672,187 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın