0 oy
1,018 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde (48 puan) tarafından

Kızlar ya instegramda sürekli görüyorum yeni nesil ev ağdası-boncuk ağda diye karşılaşıyom acısız ağrısız olduğu doğrumu acaba kullanan var mı aranızda kullanıyorsanız nereden alıyorsunuz ?

9 Cevaplar

0 oy
tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

Ben normal agda yaptırıyorum güzellik uzmanima da sordum aksine daha çok can acıtıyor tüy yönüne doğru  terste sürsen agdayi normal de sursen mecburen almak zorundasın ve o yüzden tavsiye etmiyorum ben dedi hemde diğer agdalara gore daha ucuz maliyetli olduğu için diğer salonlar o yüzden seciyor dedi agdanın her türlüsü acıtıyor yani :)

(48 puan) tarafından
Yapma ya :) bende acıtmaz diye seviniyordum bizimki de fakir umudu :))))  yine kaldık mı normal ağdaya ;(
-Reklam-
0 oy
(48 puan) tarafından
0 oy
tarafından

Sonuçta kıl kökünden koptuğuna göre acımaması imkansız neyle alırsan al acıyacaktır

(48 puan) tarafından
Doğru da belki bi umut acıtmaz diye düşünüyordum
:(  (:
0 oy
(5,938 puan) tarafından

Ben aldım kalitelisini almaz olaydim çok canımı yakti. Kuaförde yaptırdım dün normal eski ağda dan inan çok daha az acıdı 

(9,652 puan) tarafından
Bende merak ediyorum su boncuk ağdayı nasıl çok mu açılıyo canım genital bölgeye denedin mi ?
(5,938 puan) tarafından
Denedim denemez olaydim evet yumuşak bir şekilde çekip alıyorsun ama çok can yakiyor reklamlarda kıl olmayan bölgeye uygulanıyor tabi acımaz saf gibi kanip aldım bende
(9,652 puan) tarafından
Zaten bi kere de çekip almak bi kerette açılıyo bitirici yavaş yavaş çekince normal ağda da daha çok can açılıyo ki
0 oy
(73 puan) tarafından

Bende internetten siparisle almistim tovbe ettm daha almam benim canimi normal agdaya gore daha cok yakti psikolojik mi acaba diyordum da herkes ayni seyi soylemis. Hic memnun kalmamistm tavsiye etmem :( 

(9,652 puan) tarafından
Yaa iyi oldu bak bunları ögrendigin bende merak ediyodum denemek istiyodum hiç denemeyelim ozaman :)sağol valla iyi oldu
0 oy
(432 puan) tarafından

Valla lafı açılmışken söylim kızlar remove ağda bandı aldım bikere bi işe yaramıyo aklınızda bulunsun

0 oy
(8 puan) tarafından

Bende o umutla aldim ama çok acitiyo hafta gelmeden tekar cikiyo

0 oy
(545 puan) tarafından

Gittigim kuaforde boncuk agda kullaniolar acisiz yalanina inanmayin en az normal agda kadar acitio ama dayanilmicak.gibi degil. Tek rahatligi agda gibi bez aramiosun cubuguyla sürüp kuruyunca hop die cekiosun bitio okadar ama aci var yani.

0 oy
tarafından

Canim adi üstünde ağda bu cani tabikide açıtir aci sekli kisiden kisiye değişir bence 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 179 göst.
0 oy
4 cevap 272 göst.
24 Mayıs 2021 Güzellik-Bakım kategorisinde Kelebekbursa16 (726 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 118 göst.
21 Mart 2022 Diğer kategorisinde Premsesannesi (597 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 143 göst.
17 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde Emreninhatunu-_- (115 puan) tarafından soruldu

370,283 soru

11,071,261 cevap

34,268 kullanıcı

...