Merhaba hanımlar ben 30 haftalık gebeyim çok karnım yok ama doğumdan sonra kalır die korkuyorum aranızda böyle olan varmı kendi karnımı atmak istemedim googleden kendime en yakın fotoyu buldum acaba takmasam sorun olurmu ilk gebelik olduğu için tecrübem yok
1,512,517 soru
24,670,225 cevap
367,212 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın