0 oy
155 göst.
Diğer kategorisinde (14 puan) tarafından

Merhaba hanımlar ben 30 haftalık gebeyim  çok karnım yok ama doğumdan sonra kalır die korkuyorum aranızda böyle olan varmı kendi karnımı atmak istemedim googleden kendime en yakın fotoyu buldum acaba takmasam sorun olurmu ilk gebelik olduğu için tecrübem yok

image


notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 82 göst.
0 oy
11 cevap 462 göst.
10 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
36 cevap 1,888 göst.
16 Mart 2021 Aile & Aşk kategorisinde Kezban94 (415 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,517 soru

24,670,225 cevap

367,212 kullanıcı

...