0 oy
248 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (10 puan) tarafından
Kızlar sizden de fikir almak istedim ben amasyaya gelin geldim elazığdan 2 yıllık evliyim ama burda hiç kimsem yok komsum arkadaşım falan hep evin içindeyim dışarı bile çıkamıyorum yalnız olduğum için 9 ay eşimin ailesinin yanında ev üstünde kaldım köyde 9 ay sonra ayrı eve merkeze geçtik köydeki evde 6 kişi yaşıyorlardı eşimin 2 erkek kardeşim babaannesi dedesi annesi ve babasi bu aralar iyice bunalıma girdim yalnız kaldığım için eşime köye ev yapalım dedim kayinvalidemlerin evlerinin yanına ama bir şeyden korkuyorum rahat edememekten çünkü eşimin annesi dedesi falan ev üstündeyken hiç rahat vermediler bana odama giyimime herseyime yani hiç özelim kalmamıştı şimdi de tek korkum o acaba ev yaparsak ailesi yine aynı şeyi yapar mı rahat birakirlar mı beni bi de çocuk olunca şimdiden diyolar biz çocuğu gelir alırız sen naparsan yap diyw ama bende hep bebegimle olmak isterim onu kendim büyütmek isterim siz ne diyosunuz onlara yakın ev yaptırmak pişman olacağım bir karar mı acaba
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 1,524 göst.
0 oy
16 cevap 1,236 göst.
0 oy
6 cevap 1,144 göst.
0 oy
4 cevap 357 göst.
20 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde nicksiz (163 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,635 soru

24,671,552 cevap

367,283 kullanıcı

...