O bicil bicil ayaklara kurban
Bazen inanmıyorum günaha mi giriyorum bilmiyirm ama bu benim mi diyorum ❤️❤️❤️
SİLDİM ♥️☺️
Emiyor herhalde ahahhaha
Kız, 4.çocukta hala bu çocuk aşkını yaşıyorsan helal sana
Her çocuğun sevgisi başka tabi, o anlamda demiyorum da iş güç ve 4 çocuğun bakımı yemek vs düşününce ayak sevmeye vaktinin olmasına şaşırdım
Bende oğluma dan içeri bazen diyom bu benimmi biz 4 kiziz dedim bende anneme cektiysem oğlum olmaz dedim bı kızimdan sonra bide oglan olunca ben sok
Maşallah findigida yaa ayaklara helee❤️❤️
1,512,664 soru
24,672,070 cevap
367,309 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın