Eşim anneler günü için almış, 1 ini beğen birini göndeririz diye. Ben de ikisine de bayıldım, eşim kalsın diyo ama malum pandemi dışarı çıkamıyoruz ki, 3 yıldır aynı ayakkabıyı eslitemedim, ısraf olmasın diye birini göndereceğim geri. Sizce hangisini alayım
Biri beğendim canım
1,512,632 soru
24,671,477 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın